Szeretet manifesztáció VII.
Urunk keresztjének ereje
Kedves Földi testvéreim és barátaim az Úr Jézus Krisztusban!
Az én Uramnak és Megváltómnak szent nevében köszöntelek benneteket a szellemi hazából testvéreim. Minden egyes megnyilatkozás nagy - nagy örömmel tölti el a lényemet, mert az én Uram akaratának engedelmeskedem. Az Ő akarata viszont mindenkor ránk, missziós szellemekre nézve az, hogy hirdessük az Ő Országát és Annak igazságát a földi világban. Kimondhatatlan öröm az, amikor egy - egy szellem megbízást kap az ő Vezetőjétől, mert az azt jelenti, hogy az Úr meg van elégedve azzal a munkával, amelyet közösen végzünk értetek, nem várva érte semmi jutalmat sem tőletek, sem Istentől.
Mi az Úrral együtt jobban örülünk egy megtérő bűnösnek, mint a kilencvenkilenc igaznak, mert ugyanis ilyen esetben egy megtérő lélekkel gyarapodik Isten Országa, valamint az értetek végzett munkánk nem volt hiábavaló. Ugyanis nagyon sokat kell dolgozni, küzdeni azért, hogy egy lélek meghallja a hangunkat és cselekedje is azt, mert az embereknek a lelkei körül ott a bűnpáncél, amin bizony nehezen hatol át a sugallat. Nem beszélve arról, ahhoz, hogy el tudjunk jutni az emberi lélekig, bizony sokat el kell szenvednünk a kitermelt negatív erőiből.
Tehát nem is könnyű az a feladat, amelyet ránk bízott az Úr, de végezzük fáradhatatlanul, mert ki szeretnénk emelni benneteket a szenvedéseknek eme hazájából, a földi világból. Ami nektek fáj, az nekünk még fájóbb a szeretet szálán, mert többet látunk bennetek mint ti magatok. Látjuk az előzményeket és a következményeket egyaránt, de ami a legfájdalmasabb nekünk az az, amikor nem hallgattok a sugallatokra, hanem mentek a saját elképzeléseitek után, a saját vesztetekbe.
Ilyenkor a tehetetlenség tud legjobban belenyilalni a szívünkbe. Ilyen esetben jön az ,,újratervezés" arra nézve, hogy tiszteletbe tartván a szabadakaratotokat, mégis elérjük azt, hogy engedelmeskedjetek az isteni akaratnak. Minél több alkalommal ellenáll valaki az isteni akaratnak, annyiszor falnak ütközik, vagy legalábbis hátráltatja a saját tisztulását és gyarapítja a szenvedését.
Az isteni elgondolás mindig is az anyagból, vagyis a bűnből való kiemelkedést szorgalmazza és segíti elő, míg az ember ha ennek ellenáll, süllyed vissza a bűnös hajlamokba és ezzel sűríti a saját anyagát is. Ezért hát a ti érdeketekben arra kérünk tieket, hogy engedelmeskedjetek az isteni hívásnak és ne sajnáljatok elszakadni mindattól, amit Isten elkér tőletek. Azt a lelki űrt, amit a lemondás, illetve elszakadás okoz, attól függ, hogy miről van szó, Ő az ő kegyelmével be fogja tölteni, sőt annak a sokszorosát kapjátok helyette odaát szellemesítve, mert amiről itt az anyagi világban lemondatok, azt lelki vagyonná alakítva gyakorlatilag átviszitek a szellemhazába! Ezért hát ne itt keresse, illetve ne itt építse senki a boldogságát, (a földi boldogságra gondolok), hanem itt a földön ugyan, de a szellemvilágba. A föld a lemondások és tisztulások hazája kell, hogy legyen. Ugyanis azt mondja az Úr:
,,Szűk az a kapu és keskeny az az Út, amely az Életre vezet." Az Úr ezt a világot egyszerűen halottnak titulálja ebből a kijeletéséből kifolyólag és értelemszerűen a magasabb világokat jelöli meg az Életnek, ahova bizony, hogy nehezen lehet bejutni. Ebben a földi világban keskeny az odavezető út, csakis az az ösvény lehet az, amelyet az Úr kitaposott, ami azért keskeny, mert csak a legszükségesebbeket szabad felvenni rá ugyanis ez az önmegtagadás útja. A szűk kapu viszont a 3.-ból a 4. szférába nyílik. Ezen nem fér be a bűnöktől lelkileg meghízott ember. De mi is a végcélja ennek a keskeny útnak? Az Isten Országába való eljutás. ,,Én vagyok a(z) (keskeny) út, az igazság és az Élet, senki sem mehet az Atyához, csakis Én általam." A fent említett keskeny úton az Úr Jézus és az ő igazságai által az ember az Életre juthat el, vagyis az Atyához.
De aki kiszélesíti ezt az utat itt a bűnök világában azáltal, hogy bőre ereszti a lehetőségeit és ezzel nagyot markol a ,,bőség kosarából" az a valaki előtt szélesre nyílnak az alacsony szférák kapui és elnyelik a rajta járót.
Isten minden egyes életre mindenkinek meghatározza mindenre nézve az elfogyasztani valót és ha az ember többet vesz el a megengedettnél, akkor hiány keletkezik a folytonosságban. Ezért voltak, vannak és lesznek éhínségek a földön, mert az ember többet fogyaszt a rá kiszabottnál és ezzel gyakorlatilag saját maga elől eszi el az eledelt. Tehát akik jelenleg gazdagok, azok önmagukat szegényítik meg a jövőre nézve.
Akik viszont szegények, a múltbeli gazdagságuk mértéken felüli felhasználásának eredményeit hordozhatják a szegénységükkel, de nem minden esetben, mert vannak önként vállalt szegény sorsok is, mert amikor már valamennyire öntudatra ébredt a szellem, akkor rájön arra, hogy sokkal nagyobb próba a gazdagság a kínálkozó lehetőségek által, mint a szegénység.
A szegénység inkább közelebb viszi az embert Istenhez mint a gazdagság, mert a szegény embernek esténként oda kell borulni a kegyelem trónusához, hogy esdve könyörögjön a mindennapi kenyérért, ellentétben a gazdag emberrel, akinek szinte minden automatikusan az ölébe hull, de nem biztos, hogy teljes becsülettel. A szegény embernek ott elsősorban a próbája, hogy írígy lesz - e a gazdag emberre vagy alázattal és Istenbe vetett hittel viseli a sorsát. A gazdag próbája viszont az, hogy visszaél -e hatalmával és mindig többet és többet vesz el a szegénytől, vagy éppenséggel irgalmas szamaritánus módjára felkarolja a rászorulót.
Igyekezzetek mindenkoron csak annyit venni el önmagatok részére, amennyi ki van szabva, akkor biztosan nem fogtok semmiben hiányt szenvedni, ugyanis Isten, ha kéritek, megadja a mindennapi szükségleteiteket. Ti gazdagok, támogassátok a nálatok kevesebbel rendelkezőket, mert ezzel enyhítitek a reátok váró jövőbeli szegénységeteket, mert a világi gazdagságotokat szeretetre váltottátok át az ,,Isten bankjában"
Minden egyes dúskálódó vétkezik, ha nyomorgót lát és nem segít rajta, de a nyomorgó is vétkezik, ha jogtalanul nyúl a dúskálódó asztalához, hogy éhségét csillapítsa.
Isten nem rendelt gazdagságot, se nem rendelt szegénységet, hanem egyenlő eloszlását az anyagi javaknak, mint minden isteni alkotást tönkre tesz az emberi gonoszság, úgy ezen a téren is domináló megnyilvánulása az emberiségnek a kapzsiság, mely felbontja azt az isteni egységet, mely kiegyenlítené a szintkülönbségeket.
Amikor tehát az önmegtagadást szorgalmazzuk, gyakorlatilag azt szeretnénk vele elérni, hogy az utolsó időkben is legyen betevő falatotok, mert nagy éhínségeket jövendölt az Úr. De aki mindvégig beosztotta úgymond a szűkös anyagi javait, annak jut a nehéz napokra is belőle. De aki eltékozolta, arra valóban az éhínség vár, mert nem hagyott magának abból, amit Isten az utolsó időkre tartogatott neki.
Ott ahol felgyülemlett valamennyire is a bőség, igyekezzetek szeretetre cserélni be, mert akkor lelkileg meggazdagodva, tele lelki vagyonnal fogtok átkerülni az Isten Országába.
Ha be tudjátok tölteni az önmegtagadással járó keskeny úton való haladást, Isten ad örömöket is itt a szenvedéseknek eme hazájában. De ne ti ,,akarjatok" boldogok lenni, hanem engedelmeskedjetek és Isten fog adni örömöket, sok esetben a győzelem örömét, mert minden egyes kimenekített lelki vagyon, felszabadulást jelent a földi kötelékek alól. Csak az a baj, hogy az ember annyira anyagias, hogy mindezt nem képes meglátni. De a ti számotokra, a késői kor embere számára, Isten megadta azt a kegyelmet, hogy bele láthassatok mindabba, amit itt elmondtunk, a szellemtani kijelentések által.
Nagyon szépen bemutatja számotokra a túlvilágot ,,A KEGYELEM TÖRVÉNYVILÁGA" és a SZFÉRÁK A FÖLD ÉS A NAP KÖZÖTT című médiumi írás.
Ahhoz, hogy az ember meg tudjon felelni az isteni elvárásoknak, minden erejével bele kell hittel kapaszkodni az Istenbe.
Mint ahogyan Mózes felemelte a rézkígyót a kígyómarásoktól szenvedő zsidó népnek úgy emelik fel az Emberfiát, hogy az őskígyóktól, a bűnöktől megmart emberiség fel tudjon tekinteni a ti kígyóitoktól megmart és kiszenvedett Megváltóra és erőt tudjon meríteni Belőle a ,,kígyómarások "okozta sebek begyógyulására és mint erőforrásra.
Ő ugyanis itt hagyta önmagát azokban az erőkben, krisztusparányokban amelyek a teste szétsugároztatásával keletkeztek.
A földi szegénységnek, az anyagi javakról való lemondásnak az Úr Jézus életében hü példája a betlehemi istálló szegénysége. Már ott megmutatta az Úr a földi kincsek értéktelenségét és a legszegényebb körülmények közé született meg, hogy ő maga se vegye ki részét ebből a világból, hanem megmaradhasson lélekben az ő Atyja mellett. A napkeleti bölcsektől kapott aranyakat és drágaköveket is szétosztották a rászorulók között.
Mária készült a kis Jézuska születésére, kis takarókat, ingecskéket készített pici gyermeke részére, de az angyal, aki megjelent Szent Józsefnek, figyelmeztette őt, hogy ne vigyenek magukkal semmit az útra, amikor Betlehembe mennek, főleg semmilyen takarót, csak a legszükségesebbeket.
Minél magasabbról jön egy szellem, annál inkább terhesnek érzi ezt a sűrű anyagot amely Őt körülveszi és igyekszik magát távol tartani tőle. Ezért is születnek meg a legnagyobb szegénységben és csak annyi eledelt vesznek magukhoz, ami a testüket éppen hogy fenntartja. Mindannak ellenére, hogy Teréz Anya az egyik leggazdagabb ember volt mégis csak kenyéren és vízen élt, Neumann Teréz csak Szentostyával tápálkozott, míg Pio atyának is olyan sok pénze volt, hogy egy hatalmas kórházat építtetett, naponta 20 gr eledelt vett magához. Mindannyian komolyan támogatták a szegényeket.
Szeretettel azt kívánom, a harmónia és szeretet világából, hogy mindegyikőtök ki tudjon magának szűrni bizonyos világosságot lelki táplálék gyanánt a saját hajlamainak a leküzdésére és a szeretet gyakorlására mert az idő közel van!
Egy jó és igaz barátotok a szellemi hazából.
Isten veletek
****
,,Ti közöttetek ne essen szó másról, csak Krisztusról, a megfeszítettről" - írja Pál apostol azon gyülekezetnek, ahol sok esetben világi téma folyt, mert amilyen az ember témaköre, olyan a szellemi környezete. Ezért kérünk titeket, hogy tagadjátok meg magatoktól a sok hiába való beszédet és csak a lényegről beszéljetek. A hiába való fecsegés elrabolja tőletek a lelki erőiteket és nem jut arra, hogy magatokhoz vonzzátok a kegyelmeket valamint arra, hogy Isten akaratát cselekedjétek. A nyelvetekkel is sokat birtok vétkezni, sőt a szavaitokkal ölni, ami veszélyesebb a fizikai ölésnél, mert a lelket lehet vele megölni. Ezért mondja az Úr, hogy “a ti beszédetek legyen igen - igen, nem - nem, a többi a gonosztól való”.
Ada, 2020.október. 1.
UI:
Éljünk Isten akarata szerint! 2.
https://www.youtube.com/watch?v=2inw5ml ... iaerSaTV5Més mellette a többi!