Re: Szellemtani alapok
von Karsay1958 » Mi 4. Aug 2021, 00:17
Ada. Mediális közlés Az emberi önzésről dióhéjban
Az Úr Jézus nevében köszöntelek benneteket gyermekem a szellemvilágból!
Minden ember szereti azt a szépet, ami a saját lelki szintjének megfelelő szinten van, mert minden szellem mélyén ott él a paradicsomi világ gyönyörűsége, amelyet folyton folyvást keres, mert érzi a hiányát ennek az emberi szavakkal ki nem fejezhető és emberi fantáziával meg nem alkotható gyönyörnek, amely őt a maga tisztaságában és a érintetlenségében körül övezte. Ugyanis ahogyan a földi világ szépsége hatást gyakorol az emberre a maga emberies szépségében, úgy az isteni szépség annál inkább hatást gyakorolt az embrió és a növekedésben lévő szellemekre, sőt egészen beléjük olvadt a maga tisztaságában és kimondhatatlan örömöt és boldogságot jelentett mindaz ami őket körülvette, mert minden a maga tisztaságában a boldog világ Megalkotójáról regélt. Habár ott minden fejlődésnek volt kitéve, vagyis újabbnál- újabb és szebbnél- szebb formákat alkotott és alkot ma is a fejlődés törvénye a fejlődésben lévő paradicsomi világokon („Legyetek olyan tökéletesek, mint amilyen tökéletes a ti mennyei Atyátok tökéletes”), míg jelenleg itt a földi világban az emberi bűnök kisugárzása miatt,* annyira le van terhelve a fejlődés a maga törvényszerűségeivel együtt (természettörvény), hogy lassan teljesen felborul a természet rendje és az almafán körte fog nőni, minden emberi beavatkozás nélkül is stb. és egyszerre csak kidob minden hamis elemet, feléget minden hamisan szerzett dolgot, vagyis feléget mindent ami nem az isteni törvényszerűség útján manifesztálódott és csak a törvényesen megszerzett és megalkotott dolgok maradnak meg, mert ahogyan a vízözön ítéletet képezett a maga korában, úgy a reátok váró „tűzözön” is ezt a célt fogja szolgálni (Az akkori világ víz által elpusztult az istentelen emberek romlására, de a jelenlegi világ ettől megkíméltetik, tűznek tartatván fenn. – Péter II. levele)
A bukott szellemeknek viszont mégis csak az a tökéletes paradicsomi környezet hiányzik, amire a szelleme homályosan is, de visszaemlékszik, mert érzi a hiányát és öntudatlanul is de keresi, amikor az itteni szép után kutat, hogy önzésében a rendelkezésére álló eszközökkel magáévá tegye azt. Mindannak ellenére, hogy önzés, birtoklási vágy és gőg húzódik meg a szép utáni vágyak mögött, az ember ebben a kutatásban is az elveszített paradicsomi állapotokat keresi.
Ilyen vágy a szép másik nem után, amire mégiscsak azt mondja az Úr, hogy aki a másik nemre bűnös vággyal tekint, azzal már paráználkodott az ő szívében. Ugyanis az ember minden szépet, amit Isten alkotott, magának szeretne megszerezni, de vajon az övé lesz-e akkor, ha a „magáévá teszi”? Ha a szépet a bűn szintjére rántja le és a bűnös, az önző birtoklás vágyaival illeti és gyakorlatilag nemhogy szépítené, hanem a bűn kiélésével erőket rabol a széptől, ami által gyakorlatilag a szép veszít szépségéből és a szépséget eredményező erőkből. Tehát mit, illetve kit is tesz magáévá az ember, ha szép testet, a testi formákat magáévá teszi? Az erőket raboló ördögöt!!! És nem a szép testet. A szép forma Isten által lett széppé itt a földi világban, kölcsönkapott testtel. A magasabb világokon viszont a szellem szépsége, annak kisugárzása alkotja meg a szép testet és azért vonzó. Itt a földi világban ez másként van, éspedig, azért, hogy a szellem eltakarhassa lelki fogyatékosságait, ami kiütközne a testen is, szép testet kap fejlettebb szellemektől, ami azt engedi sejteni, hogy maga a lélek is olyan szép, mint maga a test. De mivel szép szellemek kölcsönadott ajándéka, ezért mégis csak tartalmazza a bérbe adónak a fantomját és a fluidjait. Ez képezi gyakorlatilag a vonzalmat, de mivel bűnös szerelem birtokolja a szép testet, amelynek a szépsége nem azonos a test fejlettségével, ebből kifolyólag sugároz ki bűnös erőket, amelyek „társat keresnek” és ha találnak, akkor a fentebb leírt folyamatok játszódnak le, vagyis nem a szép építése, hanem a rombolása. Amikor egy szellem szebb testet könyörög ki,, mint amilyen a saját szintjének megfelelő lenne, akkor tudatják vele, hogy ez mekkora kísértésekkel jár. De mivel szégyelli a csúnya testet, pedig az hozná meg a kívánt fejlődést, a szellem erősen fogatkozik, hogy hű fog lenni az isteni törvényszerűségekhez és ellenáll minden nem kiérdemelt szépség okozta kísértésnek. De mivel a megadott szépséghez nincs meg a kellő fejlettségi szint, ezért rendszerint elbukik a lélek a nálánál erősebb kísértésekben. Habár, ha Isten nem az érzékiséghez, a pillanatnyi gyönyörhöz és ezzel a szép formákhoz kötötte volna a gyermeknemzést, sokkal kisebb esély lett volna a gyermekek megszületésére a földön.
De szeretnénk kihangsúlyozni azt, hogy Isten kizárólag törvényes keretek között tevékenykedik, mert csakis az az Isten célja, hogy törvényes szellemekké váljatok, ugyanis a törvényes úton való járás viszi előre az embert a fejlődés útján. A törvényes kapcsolatokba tudnak magasabb szellemek hozzá kapcsolódni, hogy előbbre vigyék a szülőket a fejlődésben, míg a törvénytelen kapcsolatokba a hasonló hasonlót vonz alapon csak az alacsonyabb, a törvénytelen szférákból kapcsolódhatnak szellemek, ezért minden törvénytelen kapcsolat a romlásba visz, még ha a legszebb és legkívánatosabb formáról legyen is szó. Főleg akkor jelent kísértést egy szép forma, hogyha az a testi forma kölcsönkapott egy magasabb szellemtől, mert párosulnak az önzésen alapuló bűnös hajlamok a szép formával, de mit ér az egész, ha bűnnel van átitatva a szép test?
Tehát így nézzetek a túlságosan szép formákra és próbáljatok meg a test mögé látni, akkor, meg fog változni a hozzáállásotok a dolgokhoz és nem akarjátok már annyira birtokolni a szép formákat, mert nem is olyan biztos az, hogy a viselőjük szépsége azonos a forma szépségével. Lehet, ha meglátnátok a szép testet viselő szellemet a maga valóságában elmenne a kedvetek a test birtoklásának még a vágyától is.
Az a legnagyobb kísértés az ember számára, amikor az alacsony szellem szép testtel van felruházva és ez a forma alacsony fluidokat rejtve magában, visszaélve a kapott szép forma nyújtotta adottságokkal és kiveti a bűnből szőtt hálóját olyan emberekre, akiknek gyöngéjük szintén a szép forma magukévá tétele. Ilyen esetben kell nagyon Istenben élni ahhoz, hogy az ember hű tudjon maradni az Istenhez. De amikor az embernek sikerül is helytállnia a kísértésekben, egyáltalán nem biztos az, hogy a helytállásért azonnal az elismerés jön, lehet, hogy egy újabb próba következik, vagyis egy újabb szenvedés, ami nem feltétlenül „visszahatás” hanem mert a föld a szenvedések hazája és azzal fizet, amije van.
Bizonyára mindannyian ismeritek a fehér lelkű József történetét. De mégis csak vizsgáljuk meg röviden közelebbről az ő életét. Őt, mint az Isten részéről kiválasztott gyermeket már fiatal korában csodák, csodás, sokatmondó álmok kísérik, ami miatt Atyja kedvence lesz és ennek észrevétlenül is kifejezést ad, amire idősebb testvérei irigységből eladják a kis kedvenc gyermeket Egyiptomba egy gazdag kereskedőnek, ahol rabszolgaként szolgált. Putifar felesége azonban felfigyel a nemes lelkű József szépségére, ebben az esetben a szép belsőt tükröző szép külsőre és kiveti az érzékiségből szőtt hálót a szép formára, mert azt hitte, hogy ha magáévá teszi azt, akkor elnyeri vele bensőjét is és hasonlóvá tud lenni ahhoz, akit birtokolni szeretne, de a dolgok most először másként alakultak. Ugyanis az asszonynak ez már nem az első ilyen esete, ugyanis amikor a férje kereskedelmi úton volt, más fiatal férfiaknál már eredményesen hatott a háló. József, aki hű akart maradni az ő Istenéhez, mint egy magasabb világról jött missziós szellem, nem hódolt be a kísértésnek, hanem hű maradt a lelkébe beleírt törvényhez és nem hajolt meg az úrnő akarata előtt. Ezért nem várta őt jutalom, hanem mint tudjátok, börtönbe került, pedig nem vétett semmit, nem volt neki „karmája” ami miatt szenvednie kellett volna, hanem csupán nem akart a földi szinttel azonosulni, nem akart oda lesüllyedni, hanem hű maradt a saját világa erkölcsi szintjéhez. De ami a lényeg, a hűsége miatt, nem hagyta el az Isten még a börtönben sem, hanem vele volt még a legnehezebb megpróbáltatásokban is és igaz, hogy hosszú időnek kellett eltelni, de Isten kihozta őt a legmélyebb állapotokból is és végül Egyiptom másodemberévé tette. Tehát, amiért a megérdemelt szép forma, nem dőlt be a hamisan szép formának, hanem ellenállt a hamis szép önzésének, még egy újabb próba várt rá, a börtön nagy megpróbáltatása, amikor ugyanis a legdicsőbb földi „megpróbáltatásra” készítette őt fel az ő Istene, Egyiptom kormányzójává lenni. Nagy megpróbáltatás lehetett ez, ha nem lett volna meg benne a kellő alázat, nagyobb mint a börtön, mert egyből a legnagyobb nyomorból a legnagyobb jólétbe csöppenni bele, bizonyára titeket is megkísértene a helyzet és élnétek a helyzet adta lehetőségekkel. Az a kísértés ami Potifár felesége részéről várt rá de elutasította, az most a fáraó mellett hatványozottan jelen volt még gyönyörűbb formában. De mivel a kicsiben hű volt, így az ő Istene a nagy megpróbáltatásokban sem hagyta el és sikerült neki megvívni a harcait és hű maradni Istenéhez. Ez aztán arra segítette rá, hogy megmenthette családját, azaz Izraelt a majdani választott népet az éhhaláltól, hogy megvalósulhasson Isten akarata és a Megváltónak kisarjadhasson a családfája. (Isten útjai kifürkészhetetlenek, ugyanis az ördögi cselszövések ellenére is véghez viszi az ő akaratát.)
Ez a történet hű tükörképe a mai világnak, mert József idejében is ugyanazok a bűnös hajlamok nyomorították az embert, mint ma. Ma is éppen úgy reagál a világ a magasabbnak a pozitív törekvéseire, mint annakidején és a magasabbnak jelen esetben nincs más megoldása, mint némán, Istenbe vetett hittel tűrni a rossznak a jóra való reagálását és szenvedni a rossztól, nem várva semmit, csak folyton megbocsátani és várni, amíg az Isten reagál mindkettőnek, mármint úgy a rossznak, mint a magasabbnak a viszonyulására és magatartására.
József esetéből is láthatjátok testvéreim, hogy akiben több az önzés és azon alapuló érzékiség, mindig a azt támadja, akiben kevesebb önzés és több szeretet van, aki magasabb lelkiállapotban van, mert egyszerűen szükségét érzi azoknak a magasabb erőknek, amelyeket a másik lélekben megnyilvánulni lát, illetve érez. Csak az a baj, hogy ezeket az erőket a birtoklásával ledegradálja a bűn szintjére, ha mégis csak sikerül neki magáévá tenni, ami által viszont nem emelkedik a lélek, amit éppen el szeretne érni, hanem mindkettőjük bukását okozza vele. Ez tipikus példája az ördög munkájának, hisz ő is erőket rabol amikor kísért, vagyis amikor sikerrel jár mert nincs neki saját erő készlete, de bukás mind a kísértő, mind a megkísértett számára. A helyes megoldás, a kísértésekkel szemben való helytállás, mert a tisztább lélek nem bukik, hanem azáltal, hogy megállta a helyét, ő maga is lép egyet előre, és húzza magával a kísértőjét is, ugyanis nem engedett a kísértőnek megvalósulási lehetőséget. Mivel az Isten által kiválasztott személyek, akik magukban hordozzák és továbbítják az isteni erőket,talán jobban támadva vannak, mint az átlagember, de ezt nem szabad általánosítani.
Ezért legbiztosabb az, ha az ember nem engedi előtérbe az önzésen alapuló birtoklásvágyát, mert azzal, hogy ha valamit birtokolni akar, csak az önzését segíti elő és nem az egységet a köznek a javát szolgálja, hanem krisztusi szeretettel kell viseltetni mindenki irányába, akkor nem téved és még a bűnös vágyait leküzdve, nem rombolja, hanem építi a szépet és vele együtt az Isten Országát. Hiába akarja birtokolni az ember a szépnek a „lelkét” soha sem teheti azt, csak a külső formáját teheti magáévá, mert amit Isten alkotott azt az ember nem birtokolhatja öncélúlag, csak Istenen, vagyis a tiszta szereteten és nem a bűnös hajlamokon keresztül, mert Isten Országa bennetek és köztetek van.
Ehhez azonban a vadhajtású alanyt, vagyis a bukott szellemet be kell oltani nemes szemmel, vagyis magasabb fokú fluidokkal ahhoz, hogy mindezt így, vagy legalább is hasonlóan tudja érezni és látni.
Hiába minden tudás, ha az embernek nincs ereje megvalósítani az isteni akaratot, akkor a törekvése csupán törekvés marad és nem megvalósított cél. Tehát szükséges az újjászületés, vagyis a magas szellemeknek az alacsonyabb szellemekre gyakorolt hatása. A magasabb világokról folyamatosan jönnek le a ti világotokra lehullatott gondolatok és érzések, amelyeket az erényekért való imádsággal be tudtok fogni és akkor megváltozik a hozzáállásotok a szép formákhoz, vagyis megváltozik a fluid-háztartásotok és sokkal könnyebben meg tudjátok valósítani az isteni elgondolást a magánéletetekben. Mindehhez elengedhetetlenül szükséges az alázatos megnyílás Isten előtt, mert ugyanis minél „kisebb” egy ember Isten és embertársai előtt, annál nyitottabbá válik Isten felé és annál magasabb rezgésszámú fluidokat tud magához vonni és működésbe hozni. Az emberek főként mások előtt nagyon is igyekeznek „nagynak” látszani, de ebből kifolyólag éppen az ellenkezőjét érik el és messzebb esnek Istentől. Ebből kifolyólag nem tudják azt produkálni, amit Isten szeretne, hanem egy alacsonyabb szintű igazságot, minek következtében saját magukat, de vezetetteiket is lerántják egy alacsonyabb szintre, minek következtében egyikük sem tudja betölteni a hivatását és nem fogja tudni magához vonzani a szépet, hogy lelki erőivel, törekvéseivel még szebbé változtassa azt, hanem lejjebb szállítja azokat az isteni erőket, amelyek a felemelkedésére adattak. Tehát vissza az alázatossághoz, hogy mindazt a szépet, ami után vágyódik a lelketek, megtalálhassátok Istenben, vagyis azokban a magaslatokban, amelyekhez fel tud emelkedni a lelketek, ha alázatosak lesztek. Élhettek a legcsúnyább és a legnehezebb körülmények között is, ha a lelketek fenn jár a magasban, akkor mindent szépnek fogtok látni, mert olyanná formáltátok ki a szellemi és fluid-környezeteteket.
Az alázatossággal együtt járnak a szenvedések és fájdalmak előtt történő meghajlások, mert Isten sok esetben szenvedéssel gyógyítja a lelket, ill. szellemet, ugyanis megvan, hogy milyen kárhozatra vivő hajlamot milyen szenvedés gyógyít hatásosan. Tehát egyáltalán nem szükséges az, hogy bizonyos szenvedések mögött „karmikus visszahatás ” húzódjon meg, sőt nagyon sok esetben lélektisztító és próba gyanánt van jelen a szenvedés az ember életében, ha megadással fogadja azt. De sajnos sokszor türelmetlenül kezeli az ember az effajta tisztulási módokat és mihamarabb szabadulni igyekszik tőlük, megkerülve ezzel az isteni elgondolást és a saját tisztulását és gyógyulását. Vegyünk egy példát, pl. a fogfájást. A fogfájást a II. szférabeli szellemek idézik elő. Akinek olyan hajlamai vannak, amelyek ebbe a szférába tartoznak, akkor a fogfájás által, vagyis a fogfájást előidéző szellemek által, – mert minden negatív és pozitív megnyilvánulások mögött szellemi tevékenység húzódik meg – előidézett fájdalmakkal gyógyítja Isten az olyan tulajdonságokat, amelyek a II. szférába tartoznak.
Mindez a folyamat által lassan épül le az emberben a gőg és a gőgön alapuló önzés és épül vissza lassan az alázatos lelkület Isten és a testvériség felé, minek következtében épül bennetek és köztetek az Isten Országa, mert ugyanis a gőg, az önzés, a birtoklási vágy által alakult ki az érzékiség, miután a szellemvilágban megtörtént a duál szakadás és manifesztálódott lent a földön, minden kiéléssel hizlalva az ősi kígyót, amelynek az önmegtagadás által zsugorodnia kellene. De sajnos hízik, csak hízik addig, amíg teljes egészében fel nem fal mindenkit, aki az utolsó időkben hitehagyottá válik a ravaszul beállított és agyafúrtan megjelenített kísértésekben.
+
Ha az emberek tudnák azt, hogy mekkora bűn a paráznaság és hogy mekkora ördögök állnak a hátterében akkor irtóznának tőle és nem emlegetnék folyton, főleg nem űznének belőle humort, illetve vicceket ! Mivel a szív bőségéből szól a száj, vagyis az emberi szív alkotja meg a lelki típusához közelálló dolgokat, azzal is mintegy igazolva lelkének minőségét és addig fel nem ismert rejtett hajlamait. A „szív bőségéből szól a száj” csak sajnos nem tudja azt az ember, hogy a lelkének ezekkel a megnyilvánulási formáival mennyire megnehezíti mások és a saját haladását Isten felé. Ha tudná, akkor visszafogná a lelkéből feltörő ezen megnyilvánulásokat, ugyanis mert az emberek nyitottak a humorra, a viccekre, főként a bűnökről való humorra, ami által a bűn szinte lángra lobban a lélekben mert játszi könnyedséggel be tud sétálni a bűnök előtt megnyílt szívekbe a bűnről szóló hiábavaló szöveg, vagy ábra.. Ilyen esetben a felelősség elsősorban azoké, akik a dolgokat kreálják, vagy a már megalkotottat továbbadják, mert kísértésbe visznek bizonyos formában másokat.
Amikor az ember valamivel még viccelődik, az azt jelenti, hogy nem érzi a súlyát annak amiből viccet űz. A léleknek ezekre a megnyilvánulásaira is vonatkozik Jézus kijelentése, miszerint: „...A ti beszédetek legyen: igen - igen vagy nem - nem, a többi a gonosztól való.” Hát akkor mennyivel inkább a gonosztól való az, amikor az emberek a halált okozó bűnökből még vicceket űznek!
Mivel erős az emberekben az önzés és a vele járó én központúság, sok esetben mindent megtesznek annak érdekében, hogy a figyelem középpontjában lehessenek, ha ott nem kapják meg a kívánt elismerést, ahol szeretnék. Ilyenkor a tudatalattiból feltörő elismerésvágy olyan megnyilvánulási formákra készteti őket, ahol bőven lehet elismerésben részük. Sajnos az emberiség nagy százaléka ebbe a csoportba tartozik.
Sajnos az is, hogy az emberek kevés százalékának fejlődtek ki a lelki szemeik, amelyekkel bele láthatnak a szellemi környezetükbe és megláthatják azokat a kísértő szellemeket és azoknak rútságát, akik őket a bűn kiélésére serkentik, azonnal elfutnának a kísértések helyéről és az erények útját választanák. Azok számára, akiknél nem nyitottak a lelki szemek, adta Isten a hitet, mert „a hit a nem látott dolgoknak a valóságként való elfogadása” hogy amit nem láthat és nem tud, az ember, azt hitből ne cselekedje, vagy éppen cselekedje, attól függően, hogy miről lévén szó. Azért alkotta Isten a tízparancsolatot, hogy az ember hittel tartsa be azokat. Sajnos azonban, hogy nemhogy nem tartják be a tilalmakat, hanem még azokat is kinevetik az emberek, akik az Isten akarata szerint igyekeznek élni.
Ez az utolsó idők látképe, mert ugyanis: „Ha visszajövök, vajon találok-e hitet a földön?”
Testvéreim, tehát higgyetek az isteni kijelentéseknek, jelenesetben a III. kijelentésnek, hogy a hit cselekedetei révén kihasználva a hátralévő rövidke kis időt, bejuthassatok az Isten Országába.
Amikor még nem volt ez a kijelentés, példaadás gyanánt, Isten magasabb szférákból, ill. világokról missziós szellemeket küldött a fizikai létbe. Mostanra már azonban lejárt a missziós szellemek testben történő példaadásának kora, mert nem hittek az emberek nekik és nem követték a példaadó életüket, amely elvezette volna őket arra a szintre, ahonnan a missziót vállaló szellemek testet öltöttek, hanem tovább folytatták a saját bűnös életüket, vagy esetleg csak a külső formáját próbálták követni a lényegnek, amitől azonban nem tudtak haladni előre a fejlődés útján. Ezért Isten, mint egy utolsó próbálkozás gyanánt szellemi állapotba küldé el ezeket a szellemi misszionáriusokat, hogy médiumokon keresztül bemutassák azokat a világokat és igazságaikat, ahova el tudtak volna jutni ha Isten akarata szerint éltek volna az emberek. („A magvető az embernek fia, a mag az Isten Országának lakosai...”)
Tehát testvéreim, nincsenek már közöttetek magas világból jött példaértékű életek, de van tudásotok, olyan szintű ismeretkörrel, amelyek a magasabb világok igazságait képezik és amelyet ha követtek, el fogtok tudni jutni arra a szent szintre, ahonnan a tanítások jönnek, ha lesz még rá kellő időtök.
„Félelemmel és rettegéssel munkáljátok a ti üdvösségeteket(!)” hogy levetkőzhessétek a szellemi és fizikai halált hozó önzést, amely az ősbukás óta jelen van a szellemetekben!
+
*Ha nem lenne annyi kitermelt bűnös fluid, mint amennyi jelenleg van, akkor nem lehetne emberi eszközökkel beavatkozni a természet rendjébe. De jól tudja az ellentét, hogy előbb sok bukást kell kreálni ahhoz, hogy az ő terve végrehajtható legyen. Ezért támogatja a meleg felvonulásokat, az azonos neműek házasságát stb, mert ő maga is tudja, hogy ez mind természet és istenellenes, de szüksége van fekete erőkre, hogy tönkretegye a világot, mert azt akarja bizonyítani, hogy a világ nincs megváltva. Úgy lesz jelenleg is, mint 2000 évvel ezelőtt volt, hogy amikor már azt hitte az ellentét, hogy legyőzte az isteni küldöttet és diadalmámorban úszott a pokol, amikor egyszer csak megnyílt a sír és a „legyőzött” diadalt aratva a halál és a pokol felett, feltámadt. Így lesz az utolsó napon is, hogy amikor már azt hiszi az ellentét, hogy mégis csak legyőzte a III. kijelentést és követőit, - mert a világos és fényes korszak után fog mindez megtörténni, miután a szellemtan a fénykorát élte ( Amikor a világon ezt az evangéliumot hirdetik, akkor jön el a vég. - Pátkai P. jövendölése Eszter médium útján)- vele együtt az egész világot, akkor egyszer csak: „Feltűnik az emberfiának jele az égen és sír a föld minden nemzetsége...” de akkor már késő lesz, mert az ítélet napja jön el.
A szenvedést okozó kereszt felállításával kezdődött ez a kegyelmi korszak mint fejlődési turnus és a „megdicsőült” kereszt megjelenésével fejeződik be.
Ámen
Isten kegyelme legyen veletek, ameddig még tart a kegyelmi korszak.
Szeretettel, Isten kegyelméből egy testvéretek a másvilágról
Ada 2021. VIII. 01.